Fanfareorkest "Leo"

De Leo-Fanfare is al sinds 1900 een begrip in Hilversum en omstreken. Al tijden hebben we de traditionele marsen vervangen door moderne en eigentijdse (fanfare) muziek. Tegenwoordig mogen we ons dan ook een veelzijdig orkest noemen waarbij het repertoire varieert van ‘klassieke’ fanfare-werken, tot pop/rock/swing en zo nog veel meer. Onze enthousiaste dirigent Bart Roobol zorgt altijd voor leuke uitdagingen.

Vandaag de dag groeit de vereniging nog steeds. Inmiddels hebben we een stevige en enthousiaste ritmesectie met gitaar, basgitaar, drums en percussie... maar zonder blazers geen orkest! Daarom zijn we voor diverse plaatsen in het orkest nog altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe leden.

Je bent altijd van harte welkom!
De LEO repeteert iedere maandag van 20.00-22.00 uur. Onze repetitieruimte bevindt zich in het gebouw van Vereniging Beatrix Korpsen, Neuweg 357 te Hilversum.

Voor meer informatie bezoekt u de website www.leo-fanfare.nl of u stuurt een mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Voorzitter: Wim Doensen
Secretaris: Anita van den Hoven