Muziekvereniging B.M.O.L.

De 's-Gravelandse Muziekvereniging BMOL (Bevriend Met Onze Leden) is op 11 februari 1899 opgericht als fanfarekorps van 's-Graveland. Momenteel bestaat de vereniging uit een harmonieorkest, de slagwerkgroep BMOL World Percussion, het koor BMOL Vocaal, een leerlingorkest en leerlingslagwerkensembles.

BMOL is een bloeiende en gezellige vereniging met leden in alle leeftijdscategorieën, waar muziek in al haar facetten de boventoon voert. Wij zijn trots op onze optredens waaraan zowel orkest, slagwerk als koor meewerken. Tijdens zo'n optreden komt ieder onderdeel afzonderlijk aan bod, én we voeren stukken gezamenlijk uit. Een fantastische muzikale belevenis, waarin wij onze veelzijdigheid laten zien en vooral: laten horen!

Voor meer informatie bezoekt u de website www.bmol.nl of u stuurt een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bestuur:

Ben Groenendijk: voorzitter